ПРИРОДОЗНАВСТВО
Складено за підручником: Гільберг Т.Г. Природознавство: підруч. для
загальноосвіт. навч . закл. :1-й кл. / Т.Г.Гільберг, Т.В.Сак. – К.: Генеза,
2012. – 112с.; за зошитом: Гільберг Т.Г. Зошит з природознавства: 1 клас./ Т.Г.Гільберг, Т.В.Сак.
– К.: Генеза, 2016.
65 годин на рік, 2 години на тиждень
№
з/п |
Дата
|
Тема уроку
|
Примітки
|
І СЕМЕСТР
|
|||
РОЗДІЛ
І. НАВКОЛИШНІЙ СВІТ
|
|||
1.
|
06.09
|
Людина і
природа: чому ми любимо і бережемо
природу?
|
|
2.
|
08.09
|
Природні та
штучні тіла.
|
С. 12-13
|
3.
|
13.09
|
Жива та нежива
природа
|
|
4.
|
15.09
|
Тіла неживої
природи
|
|
5.
|
20.09
|
Організми та
їхні ознаки.
|
|
6.
|
22.09
|
Урок-екскурсія
:
« Ознайомлення з об єктами неживої та живої природи»
|
|
7.
|
27.09
|
Умови,
необхідні для життя .
|
С. 18 -19
|
8.
|
29.09
|
Як людина
пізнає світ і знаходить відповіді на запитання про природу.
|
|
9.
|
04.10
|
Спостереження
та досліди – методи вивчення природи
|
|
10.
|
06.10
|
Прилади,
необхідні для пізнання природи.. Практична робота: «Дослідження
дрібних деталей предметів за допомогою
лупи»
|
С.
14 -15
|
11.
|
11.10
|
Екскурсія
«Спостереження за осінніми змінами у живій та неживій
природі»
|
|
12.
|
13.10
|
Значення
природи для життя людини .
|
|
13.
|
18.10
|
Бережливе
ставлення до природи .
|
С. 26-29
|
14.
|
20.10
|
Урок
узагальнення .
|
|
РОЗДІЛ
ІІ. НЕЖИВА ПРИРОДА
|
|||
15.
|
25.10
|
Сонце та його
значення для життя на Землі .
|
С. 30-31
|
16.
|
27.10
|
Вода та її
властивості . Практична робота :
«Ознайомлення
з властивостями води»
|
С. 32-33
|
17.
|
08.11
|
Значення води
в природі та житті людини .
|
С.34-35
|
18.
|
10.11
|
Повітря та
його властивості. Практична робота:
«Ознайомлення
з властивостями повітря».
|
С. 36
|
19.
|
15.11
|
Значення
повітря для живої природи.
|
С. 37
|
20.
|
17.11
|
Грунт.
|
С.38 -39
|
21.
|
22.11
|
Значення
грунту для живої природи. Практична робота: «Ознайомлення з властивістю
піску та глини пропускати воду».
|
С.40 -43
|
22.
|
24.11
|
Урок
узагальнення.
|
|
РОЗДІЛ
ІІІ. ЖИВА ПРИРОДА
|
|||
23.
|
29.11
|
Рослини , їх
будова. Практична робота: «Вивчення будови рослин»
(корінь, стебло, листок, квітка, плід,) за наочністю.
|
С.44-45
|
24.
|
01.12
|
Дерева, кущі ,
трав’янисті рослини рідного краю. Практична
робота: «Упізнавання дерев, кущів і трав за наочністю»
|
|
25.
|
06.12
|
Урок-екскурсія
:
Упізнавання дерев, кущів та трав в саду, парку,
лісі.
|
|
26.
|
08.12
|
Листяні та
хвойні рослини.
|
С.48.
|
27.
|
13.12
|
Урок
на природі:
Упізнавання листяних та хвойних рослин.
|
|
28.
|
15.12
|
Дикорослі та
культурні рослини .
|
С.
49-50
|
29.
|
20.12
|
Екскурсія в
парк . Правила поведінки в природі
|
|
30.
|
22.12
|
Кімнатні
рослини.
|
С. 51
|
31.
|
27.12
|
Узагальнення вивченого.
|
|
ІІ СЕМЕСТР
|
|||
32.
|
17.01
|
Догляд за
кімнатними рослинами . Практична робота : «Догляд
за рослинами у класі (полив, розпушення ґрунту, очищення
листків від пилу).
|
|
33.
|
19.01
|
Лікарські
рослини рідного краю.
|
|
34.
|
24.01
|
Первоцвіти.
Охорона рослин.
|
|
35.
|
26.01
|
Урок в
природі:
Спостереження за змінами в живій та неживій
природі взимку
|
|
36.
|
31.01
|
Тварини.
|
|
37.
|
02.02
|
Дикі та
свійські тварини
|
С.54-55
|
38.
|
07.02
|
Комахи.
|
С.56-57
|
39.
|
09.02
|
Дослідницький
проеткт
« Як живуть комахи?»С.58
|
|
40.
|
14.02
|
Риби .
|
С. 59
|
41.
|
16.02
|
Птахи.
|
С.60-61
|
42.
|
21.02
|
Звірі.
|
С.62 -63
|
43.
|
23.02
|
Тварини –
домашні улюбленці .
|
|
44.
|
28.02
|
Охорона
тварин.
|
|
45.
|
02.03
|
Природа твого
міста/села.
|
|
46.
|
07.03
|
Узагальнення
знань.
|
|
47.
|
09.03
|
Екскурсія до НПП «Деснянсько-Старогутський» .
|
|
РОЗДІЛ
ІV. МОЯ КРАЇНА – УКРАЇНА
|
|||
48.
|
14.03
|
Україна – моя
Батьківщина
|
С.86-87
|
49.
|
16.03
|
Карта України.
|
С.88-89
|
50.
|
21.03
|
Урок в природі.
Спостереження за змінами в
живій та
неживій природі навесні.
|
|
51.
|
23.03
|
Різноманітність
природи України: гори
|
|
52.
|
04.04
|
Бурий ведмідь
– найбільший звір України.
|
|
53.
|
06.04
|
Різноманітність
природи України: річки й озера
|
|
54.
|
11.04
|
Навчальний
проект «Дніпро – найбільша
річка України»
|
|
55.
|
13.04
|
Навчальний
проект «Десна – найбільша
річка нашого краю»
|
|
56.
|
18.04
|
Екскурсія до джерела,
річки, озера, ставка.
|
|
57.
|
20.04
|
Різноманітність
природи України: моря
|
|
58.
|
25.04
|
Різноманітність
природи України: луки
|
|
59.
|
27.04
|
Медоносна
бджола.
|
|
60.
|
04.05
|
Різноманітність
природи України: ліси
|
|
61.
|
11.05
|
Найменша
пташка України – золотомушка.
|
|
62.
|
16.05
|
Україна – і
для себе, і для світу (пшениця,
соняшник, мед,
ін.). Практична робота:
«Добування
олії із насіння соняшника.»
|
|
63.
|
18.05
|
Узагальнення
знань з теми
|
|
64.
|
23.05
|
Екскурсія в природу. Зміни в природі.
|
|
65.
|
25.05
|
Узагальнення
вивченого матеріалу. Підсумковий урок за рік.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар