ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
За підручником: Основи
здоров’я: підруч. для 1-й кл. загальноосв.навч.закл. / І.Д. Бех, Т.В.
Воронцова, В.С.Пономаренко, С.В.Страшко – К.: Видавництво «Алатон», 2012.
–136с..; за зошитом: Зошит основи здоров’я: зошит практикум для 1-го кл.
загальноосв. навч. закл./ І.Д.Бех, Т.В.Воронцова, В.С.Пономаренко, С.В.Страшко.
– К.: Видавництво «Алатон», 2016. –64 с.
33 години на рік, 1 година на тиждень
№
з/п |
Дата
|
Тема уроку
|
Примітки
|
І СЕМЕСТР
|
|||
Здоров’я людини
|
|||
1.
|
07.09
|
Урок-екскурсія.
Що вивчає предмет «Основи здоров’я». Екскурсія
школою та шкільним подвір’ям.
|
с.
3-7
|
2.
|
14.09
|
Урок-екскурсія.
Безпека першокласника. Практична робота: Створення малюнку: «З дому до школи».
|
с.
8-11
|
3.
|
21.09
|
Безпека
першокласника. Практична робота: Створення малюнку: «З
дому до школи».
|
с.
8-11
|
4.
|
28.09
|
Урок-екскурсія.
Ріст і розвиток людини. Практична робота:
вимірювання зросту і маси тіла.
|
с.
12-15
|
5.
|
05.10
|
Здоров’я та
його ознаки.
|
|
6.
|
12.10
|
Порушення
здоров’я (травми, захворювання) та їх профілактика.
|
|
Фізична складова здоров’я
|
|||
7.
|
19.10
|
Щоденне
піклування про своє здоров’я. Розпорядок дня. Практична
робота: складання розпорядку дня (з допомогою
дорослих); як складати портфель.
|
с.
20-25
|
8.
|
26.10
|
Урок-гра. Постава.
Як правильно сидіти за партою. Робоче місце першокласника. Практична робота:
вправи для формування правильної постави і стопи.
|
с.
26-29
|
9.
|
09.11
|
Урок-екскурсія.
Правила особистої гігієни. Догляд за руками. Практична робота: як правильно
мити руки.
|
с.
34-37
|
10.
|
16.11
|
Харчування
і здоров’я. Овочі, фрукти, молочні продукти, їх значення для росту й розвитку.
|
с.
38-41
|
11.
|
23.11
|
Фізичні
вправи і загартовування.
|
с.
42-45
|
12.
|
30.11
|
Активний і
пасивний відпочинок.
|
|
Соціальна складова здоров’я
|
|||
13.
|
07.12
|
Піклування
про здоров’я в сім’ї .
|
с.
54-59
|
14.
|
14.12
|
Практична
робота: спільні ігри для дівчаток і хлопчиків.
|
с.
60-63
|
15.
|
21.12
|
Уміння
товаришувати. Практична робота: розігрування діалогів
знайомства .
|
с.
64-67
|
16.
|
28.12
|
Безпечні місця для ігор і
розваг.
|
с. 68-73
|
ІІ СЕМЕСТР
|
|||
17.
|
18.01
|
Поведінка в
небезпечних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Практична робота: моделювання
ситуації повідомлення про небезпеку за телефонами аварійних служб.
|
с.
74-77
|
18.
|
25.01
|
Поведінка
дитини в автономній ситуації у населеному пункті. Практична робота:моделювання
ситуації пошуку допомоги, якщо заблукав, загубився, відстав від класу.
|
с.
78-81
|
19.
|
01.02
|
Дитина
вдома. Правила безпеки в побуті.
|
с.
82-85
|
20.
|
08.02
|
Правила безпечної
поведінки у школі.
|
с.
86-89
|
21.
|
15.02
|
Складові
дороги.
|
с.
90-91
|
22.
|
22.02
|
Безпечний
перехід проїзної частини дороги.
|
с.
92-95
|
23.
|
01.03
|
Правила
користування громадським транспортом.
|
с.
96-99
|
24.
|
15.03
|
Мікрорайон
школи. Вибір безпечного маршруту від школи додому.
|
с.
100-101
|
Психічна і духовна складові здоров’я
|
|||
25.
|
22.03
|
Унікальність
кожної людини.
|
с.
104-107
|
26.
|
05.04
|
Повага до
себе та до інших людей.
|
с.
108-109
|
27.
|
12.04
|
Народні
традиції, родинні свята і здоров’я. Практична робота: створення
пам’ятки «Як влаштувати веселе свято».
|
с.
110-113
|
28.
|
19.04
|
Емоції та
настрій людини. Практична робота, вправа «Вгадай
емоцію».
|
с.
114-116
|
29.
|
26.04
|
Як
покращити настрій. Практична робота: вправа «Намалюй настрій»; ігри, що сприяють
гарному настрою.
|
с.
117-119
|
30.
|
03.05
|
Рішення і наслідки. Уміння
ухвалювати рішення. Рішення для здоров’я.
|
|
31.
|
10.05
|
Рішення для здоров'я.
Практична робота: перегляд та обговорення поведінки
персонажів мультфільмів, їхнє ставлення до свого здоров’я
та до здоров’я інших.
|
с. 123
|
32.
|
17.05
|
Правила
літнього відпочинку.
|
с.
124-125
|
33.
|
24.05
|
Узагальнення
знань учнів. Підсумок за рік. Повторення з теми «Психічна і духовна складові
здоров’я».
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар