Календарно-тематичне планування з предмету "Основи здоров'я" 1 клас

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
За підручником: Основи здоров’я: підруч. для 1-й кл. загальноосв.навч.закл. / І.Д. Бех, Т.В. Воронцова, В.С.Пономаренко, С.В.Страшко – К.: Видавництво «Алатон», 2012. –136с..; за зошитом: Зошит основи здоров’я: зошит практикум для 1-го кл. загальноосв. навч. закл./ І.Д.Бех, Т.В.Воронцова, В.С.Пономаренко, С.В.Страшко. – К.: Видавництво «Алатон», 2016. –64 с.
33 години на рік, 1 година на тиждень


 з/п
Дата
Тема уроку
Примітки
І СЕМЕСТР
Здоров’я людини
1.
07.09
Урок-екскурсія. Що вивчає предмет «Основи здоров’я». Екскурсія школою та шкільним подвір’ям.
с. 3-7
2.
14.09
Урок-екскурсія. Безпека першокласника. Практична робота: Створення малюнку: «З дому до школи».
с. 8-11
3.
21.09
Безпека першокласника. Практична робота: Створення малюнку: «З дому до школи».
с. 8-11
4.
28.09
Урок-екскурсія. Ріст і розвиток людини. Практична робота: вимірювання зросту і маси тіла.
с. 12-15
5.
05.10
Здоров’я та його ознаки.

6.
12.10
Порушення здоров’я (травми, захворювання) та їх профілактика.

Фізична складова здоров’я
7.
19.10
Щоденне піклування про своє здоров’я. Розпорядок дня. Практична робота: складання розпорядку дня (з допомогою дорослих); як складати портфель.
с. 20-25
8.
26.10
Урок-гра. Постава. Як правильно сидіти за партою. Робоче місце першокласника. Практична робота: вправи для формування правильної постави і стопи.
с. 26-29
9.
09.11
Урок-екскурсія. Правила особистої гігієни. Догляд за руками. Практична робота: як правильно мити руки.
с. 34-37
10.
16.11
Харчування і здоров’я. Овочі, фрукти, молочні продукти, їх значення для росту й розвитку.
с. 38-41
11.
23.11
Фізичні вправи і загартовування.
с. 42-45
12.
30.11
Активний і пасивний відпочинок.

Соціальна складова здоров’я
13.
07.12
Піклування про здоров’я в сім’ї .
с. 54-59
14.
14.12
Практична робота: спільні ігри для дівчаток і хлопчиків.
с. 60-63
15.
21.12
Уміння товаришувати. Практична робота: розігрування діалогів знайомства .
с. 64-67
16.
28.12
Безпечні місця для ігор і розваг.
с. 68-73
ІІ СЕМЕСТР
17.
18.01
Поведінка в небезпечних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Практична робота: моделювання ситуації повідомлення про небезпеку за телефонами аварійних служб.
с. 74-77
18.
25.01
Поведінка дитини в автономній ситуації у населеному пункті. Практична робота:моделювання ситуації пошуку допомоги, якщо заблукав, загубився, відстав від класу.
с. 78-81
19.
01.02
Дитина вдома. Правила безпеки в побуті.
с. 82-85
20.
08.02
Правила безпечної поведінки у школі.
с. 86-89
21.
15.02
Складові дороги.
с. 90-91
22.
22.02
Безпечний перехід проїзної частини дороги.
с. 92-95
23.
01.03
Правила користування громадським транспортом.
с. 96-99
24.
15.03
Мікрорайон школи. Вибір безпечного маршруту від школи додому.
с. 100-101
Психічна і духовна складові здоров’я
25.
22.03
Унікальність кожної людини.
с. 104-107
26.
05.04
Повага до себе та до інших людей.
с. 108-109
27.
12.04
Народні традиції, родинні свята і здоров’я. Практична робота: створення пам’ятки «Як влаштувати веселе свято».
с. 110-113
28.
19.04
Емоції та настрій людини. Практична робота, вправа «Вгадай емоцію».
с. 114-116
29.
26.04
Як покращити настрій. Практична робота: вправа «Намалюй настрій»; ігри, що сприяють гарному настрою.
с. 117-119
30.
03.05
Рішення і наслідки. Уміння ухвалювати рішення. Рішення для здоров’я.

31.
10.05
Рішення для здоров'я. Практична робота: перегляд та обговорення поведінки персонажів мультфільмів, їхнє ставлення до свого здоров’я та до здоров’я інших.
с. 123
32.
17.05
Правила літнього відпочинку.
с. 124-125
33.
24.05
Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік. Повторення з теми «Психічна і духовна складові здоров’я».

Немає коментарів:

Дописати коментар